فشار خون بالا ناشی از درمان نارسایی کلیه

شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

فشار خون بالا ناشی از درمان نارسایی کلیه

 

فشار خون بالا ناشی از درمان نارسایی کلیه

کلیه ها نقش مهمی در تنظیم فشار خون ایفا می کنند. در عوض، فشار خون بالا می تواند ساختار طبیعی کلیه تاثیر می گذارد و منجر به بیماری مزمن کلیوی (CKD). در نهایت، نارسایی کلیوی ممکن است occur.What فشار خون بالا، نارسایی کلیوی ناشی از درمان است؟

چگونه فشار خون بالا موجب نارسایی کلیه؟

فشار خون بالا باعث می شود قلب سخت تر کار کند و در طول زمان، می تواند رگ های خونی در سراسر بدن آسیب می رساند. اگر رگ های خونی کوچک در کلیه ها آسیب دیده است، آنها با شکست مواجه خواهد شد برای حذف مواد زائد و مایعات اضافی از سطح body.High از سموم و مواد زائد می تواند منجر به بی شمار از زمان problems.Over، بیشتر و سالم تر نفرون اختلال و نکروتیک در نتیجه در نارسایی کلیه و در نتیجه در نهایت. فشار خون بالا یکی از علل اصلی نارسایی کلیه، نیز نامیده ESRD است.

فشار خون بالا ناشی از درمان نارسایی کلیوی

پیوند کلیه و دیالیز دو گزینه اصلی برای درمان فشار خون بالا ناشی از سال failure.Every کلیوی، فشار خون بالا باعث می شود بیش از 25،000 مورد جدید از نارسایی کلیه در ایالات متحده است. با این حال، پس از آن که بیماران شروع دیالیز، زندگی خود خواهد شد تغییر dramatically.They زمان کمتری برای مقابله با مسائل شخصی خود را.

فشار خون ناشی از درمان نارسایی کلیوی بالا تر از دیالیز و پیوند کلیه

با توجه به نقص از پیوند کلیه و دیالیز، بیماران مشتاق به پیدا کردن یک درمان جایگزین برای فشار خون بالا ناشی از درمان نارسایی کلیوی هستند.

همانطور که در بالا ذکر شد، نارسایی کلیوی ناشی از فشار خون بالا است به علت اختلال عروق خون کوچک در kidneys.To به درمان این بیماری به طور موثر و اساسا، هدف اصلی از درمان است برای بازگرداندن اختلال عروق خونی و بهبود عملکرد کلیوی.

داروهای گیاهی چینی می تواند کمک به فعال کردن سیستم خود شفا در بدن برای بازگرداندن اختلال در عروق خونی کلیه ها. هنگامی که ساختار کلیه است که به خوبی بازسازی شده، کلیه ها قادر خواهد بود برای کار بهتر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.